webhosting, tárhely, domain webáruház készítés honlap pár perc alatt Webfejlesztés, webdesign Webauditálás
  • Hogyan tudom megrendelni a gyorshonlapot?
  • A megrendeléshez először regisztrálnia kell magát. Ezt az ingyenes kipróbálás menüpontra kattintva teheti meg, az ott megjelenő űrlap kitöltésével. Miután regisztrálta és ingyenesen kipróbálta a gyorshonlap működését, a "Megrendelés" menüpont használatával rendelheti meg a kiválasztott Gyorshonlapot. A megrendelését email-ben igazoljuk vissza, és tájékoztatjuk a szükséges tudnivalókról.
  • Mikortól lesz az interneten elérhető a honlapom?
  • A regisztráció után két hétig ingyenesen használhatja a gyorshonlapot. Honlapja már ezen időszak alatt is elérhető lesz az interneten, egyenlőre egy általunk biztosított http://usernév.gyorshonlap.hu domain címen. Lehetőség van arra is, hogy honlapja saját domain néven jelenjen meg (pl. www.sajátnév.hu), erre a honlap megrenedelésének időpontjától van mód.
  • Meddig működhet a honlapom?
  • Amennyiben az ingyenes 2 hét alatt - a fentebb már említett módon - megrendeli a gyorshonlapot és a fizetendő összeget határidőre átutalja, a honlapja folyamatosan működni fog. Amennyiben nem utalja át a honlap díját, a fizetési határidő leteltével az oldalt automatikusan töröljük. Szerkeszteni ezt követően is tudja, de a látogatók számára nem lesz elérhető.
  • Mit kell tennem hogy a weboldalam a már tulajdonomban lévő domain néven is elérhető legyen?
  • Bejelentkezést követően a Szolgáltatások menüpontban meg kell adnia a saját domain nevét. A domain név regisztrációját végző szolgáltatónak jelezni kell, hogy a domain név A rekordját irányítsa a 195.56.44.76 IP címre.
  • Hogy lehet saját saját domain nevem (pl. www.sajatnev.hu)?
  • Ha saját domain nevet szeretne, akkor azt regisztráltatni kell. Bővebb tájékoztatót a domain regisztrációról itt talál.
  • Tölthetek-e fel a honlapomra zenét, video-t, dokumentumokat vagy egyéb fájlokat?
  • Igen. Bejelentkezést követően az Extra szolgáltatások / Fájlkezelő menüpontban az Új fájl feltöltése gombra kattintva.
  • Hogyan tudok képet feltölteni?
  • Bejelentkezést követően a Szerkesztők / Tartalmak menüpontban az Új Cikk gombra kattintva lehet a szöveghez képet rendelni a "Tallózás" gomb használatával. Az Extra Szolgáltatások/ Képgaléria menüpontban az Új fájl feltöltése gombra kattintva egyszerre több kép is felvihető.
  • Hogyan tudom módosítani a honlapom háttereként megjelenő képet?
  • Bejelentkezést követően a Honlapvarázsló menüpontra kattint, majd a honlap színének kiválasztását követően a "Menüpontok és tartalmak" szerkesztése oldalon a háttérkép alatt látható nyilakkal cserélheti a képet.
  • Hogyan tudok szöveget feltölteni?
  • Bejelentkezést követően a Szerkesztők / Tartalmak menüpontban az Új Cikk gombra kattintva.
  • Hogyan kaphatok a honlapom látogatóiról részletes statisztikát?
  • A látogatottsági statisztikát ingyenesen megrendelheti a "Megrendelés" menüpontban. A megrendelést követően aktiváljuk gyorshonlapjához a netTraffic vállalati statisztikai rendszert.
  • Meg lehet-e majd találni a keresőkben a kész honlapot?
  • Igen, a komolyabb keresőkben (Pl: Google, Vizsla, Yahoo, MSN, Heuréka stb.) a honlap pár hét után automatikusan megjelenik. Az ún. keresőrobotok járják az internetet és ha új honlapot találnak, annak a tartalmát begyűjtik egy adatbázisba, majd kis idő után elérhetővé teszik a keresőknek. Ezek a keresők általában a honlap tartalmában keresnek.
  • Hogyan tudom befizetni a honlap díját?
  • Kérjük, hogy a honlapot először a honlapszerkesztőben található Megrendelő űrlap kitöltésével rendelje meg (ehhez először be kell lépnie az azonosító és a jelszó megadásával). Ezután meg fogja kapni egy e-mailben a szükséges tudnivalókat és a fizetendő összeget.
    Postán, rózsaszín csekken, vagy banki átutalással fizetheti a honlap díját.

    Postacímünk:
    InternetMarket Kft.
    Tiszaújváros Építők útja 11.
    3580
    Ha rózsaszín csekken fizeti be a díjat, akkor a címzett helyére a postacímünket írja, ne a bankszámlaszámunkat!

    Számlaszámunk:
    Budapest Bank 10102770-73627600-00000001
    Banki átutalás esetén kérjük, hogy a küldő bankszámlatulajdos az a személy vagy cég legyen, akinek a nevére a számlát kéri kiállítani.
  • Csak számla ellenében tudunk fizetni. Megoldható-e, hogy előbb megkapjuk a számlát és utána fizessük ki a honlapot?
  • Igen, ha kérik, előre elkészítjük a számlát és a számla fényképét e-mailben elküldjük. Amikor a pénz beérkezik, az eredeti számlát is postázzuk.
  • Működni fog a domain www előtaggal és anélkül is? Van ennek plusz költsége?
  • Igen, működni fog. Hacsak a megrendelő máshogy nem kéri, mi alapesetben mindig úgy állítjuk be a domainhez tartozó DNS-t, hogy www-vel és a nélkül is működjön. Ennek a beállításnak nincs külön díja.
  • Mi az a prioritás?
  • Bizonyos esetekben az igénylő jogosult prioritással kérni a .hu domain regisztrációját. Ebben az esetben a regisztráció folyamán a domain nem kerül 14 napos meghirdetésre, valamint ha már van ilyen nem prioritásos igény meghirdetés alatt, akkor azt "megelőzheti" és a prioritásos igény benyújtója javára történhet meg a regisztráció. A prioritás leggyakoribb esete, amikor az igénylő szervezet a teljes- vagy rövidített nevével pontosan megegyező karaktersorozatot választ domainnek, vagy bejegyzett, lajstromozott védjegyoltalommal rendelkezik az adott szóra. Prioritásos igényt csak akkor lehet beadni, ha a választott név nem bejegyzett, tehát már regisztrált domaineket ilyen módon nem lehet megszerezni a prioritásra való jogosultság utólagos igazolásával.
  • Mennyi ideig tart egy domain regisztrációja?
  • A hiánytalanul és szabályosan kitöltött megrendelőlap megérkezését követően legkésőbb 3 munkanapon belül elindítjuk a domain név regisztrációját. A nem prioritásos .hu domain először egy kötelező 14 napos nyilvános meghirdetésre kerül. Ez a nyilvános meghirdetés arra szolgál, hogy ez alatt az idő alatt van lehetősége bárkinek jeleznie, ha úgy véli, hogy a domain regisztrációja neki valamilyen jogos érdekét sérti, vagy prioritásos igényt nyújtson be. A 14 naptári nap után "Elbírálás alatt" státuszba kerül a domain, ami alatt az ISZT megvizsgálja, hogy a domain regisztrációja nem sért-e valamilyen szabályt, érkezett-e be prioritásos igény vagy panasz. Ez az elbírálás általában 3-4 napig tart. Ha nem érkezett szabályos prioritásos igény, és a domain regisztrációja nem sért semmilyen szabályt, akkor átkerül "Bejegyezhető" státuszba, ami azt jelenti, hogy a kiszolgálók frissülését követően, általában 24 órán belül "Bejegyzett" lesz a domain az igénylő javára. Tehát onnantól, hogy beérkezik hozzánk az érvényes igénylés, leghamarabb 16-17 nap múlva válhat bejegyzetté a domain. Második szintű közdomainek és prioritásos igények esetében az eljárás hasonló, azzal a különbséggel, hogy ilyen esetekben nincs nyilvános meghirdetés, vagyis 2-3 munkanap alatt megtörténhet a regisztráció.
  • Mi tegyek, ha az általam választott domain nem szabad, de tartalom nincs rajta?
  • A .hu domainek eseteben a http://www.domain.hu/domain/domainsearch/ címen keresve megtalálhatók a .hu domain tulajdonosának és a kapcsolattartó személyének az adatai, amelyek a .hu domaineknél minden esetben nyilvánosak. Vegye fel a kapcsolatot a tulajdonossal, hogy megtudja, van-e eladási szándéka a névvel kapcsolatban.
  • Hol ellenőrizhetem, hogy a választott domain nem áll-e védjegyoltalom alatt?
  • Szerepelhet-e ékezet a domain névben?
  • Igen. A .hu domainek tartalmazhatják az angol ABC karaktereit (A-Z), számokat (0-9) , illetve kötőjelet (-) valamint 2004 eleje óta a magyar ABC ékezetes karaktereit. Fontos tudni azonban, hogy bár a legtöbb ma használt böngésző képes használni az ékezetes karaktereket tartalmazó domaineket, sajnos az InternetExplorer 6 vagy annál régebbi verziók csak egy kiegészítő bővítmény (plugin) telepítése után tudják kezelni az ilyen neveket
  • Létrehozhatok aldomaineket a domainemhez? Ha igen, mennyit és mennyibe kerül?
  • Igen, egy domainhez tetszőleges számú aldomain hozható létre. Elegendő ha a kapcsolattartó személy a megadott e-mail címről e-mail ben jelzi nekünk, hogy pontosan melyik domainhez milyen aldomaineket, milyen IP címmel hozzunk létre. Az aldomainek beállítása árlistánk szerint rendelhető.
  • Ki igényelhet .eu domaint?
  • A .eu Regisztrációs Irányelvek 1. szakaszának értelmében (http://www.eurid.eu/images/Documents/V2_Reg_Policy/regpolicy%20v2%200_hu.pdf) .eu domaint igényelhet:
    -olyan vállalkozás, melynek bejegyzett székhelye, központi adminisztrációja vagy elsődleges tevékenységi helye az Európai Unión belül található, vagy
    -az Európai Unión belül létrehozott szervezet, tekintet nélkül az adott tagországi törvény alkalmazására, vagy
    -az Európai Unión belül lakhellyel rendelkező természetes személy.
  • Küldhetem a megrendelőlapot elektronikus úton?
  • Természetesen igen. Faxon, e-mailben vagy postai úton is leadhatja a megrendelőlapot. Arra azonban figyelni kell, hogy .hu domain regisztrációt minden esetben csakis hiánytalanul kitöltött és aláírt megrendelőlap ellenében indíthatunk, tehát ha e-mailben szeretné elküldeni a megrendelőlapot, akkor azt előtte ki kell nyomtatni, aláírni, majd beszkennelni, és az így kapott képet csatolni az e-mailhez. A faxolás vagy a szkennelés során néha jelentősen romlik a dokumentumok olvashatósága, ezért az igénylést csak akkor tudjuk elfogadni, ha a dokumentumokon kinyomtatás után is minden adat egyértelműen olvasható.
  • Milyen egyéb dokumentumokra van szükség a regisztrációhoz?
  • Nem prioritásos új .hu igénynél általában nem szükséges semmilyen dokumentumot csatolni a megrendelőlaphoz, de vannak speciális esetek, amikor igazoló dokumentumokra van szükség:

    Személynevek:
    Ha az igényelt domain személynév (pl. nagyistvan.hu) és az igénylő neve nem egyezik meg a választott domainnel, akkor csatolni kell egy névhasználati igazolást, amelyben a domainben szereplő nevű személy hozzájárul, hogy a megrendelőlapon feltüntetett igénylő a saját nevére regisztráltassa a domaint. Ezt a nyilatkozatot két tanúnak hitelesítenie kell. Ha az igénylő a saját nevével megegyező domaint szeretné regisztrálni, akkor erre a nyilatkozatra nincs szükség. Amennyiben a név viselője nem tud ilyen nyilatkozatot adni, mert például már meghalt, vagy fiatalkorú, akkor az igénylő és a név viselője közötti kapcsolatot igazoló hivatalos okirat (pl anyakönyvi kivonat, halotti bizonyítvány stb.) másolata szükséges. Második szintű közdomainek alá történő regisztrációkor nem kell igazoló okiratokat csatolni.
    Védjegyek, ismert márkanevek:
    Ha az igényelt domain védjegyet vagy ismert márkanevet tartalmaz (pl. amd.hu vagy amdprocesszor.hu), akkor csatolni kell a megrendelőlaphoz a védjegy- vagy márkatulajdonos (vagy annak hazai márkaképviseletének) írásos hozzájárulását, valamint egy aláírási címpéldány másolatot, amely igazolja, hogy a hozzájárulást aláíró személy valóban jogosult eljárni a védjegy- vagy márkatulajdonos szervezet nevében. Ha a védjegy- vagy márkatulajdonos magánszemély, akkor aláírási címpéldány helyett egy két tanúval hitelesített igazoló nyilatkozatot kell csatolni. Második szintű közdomainek alá történő regisztrációkor nem szükséges igazoló okiratokat csatolni. AZ ISZT Tanácsasó Testülete által a "A gyaníthatóan megtévesztő vagy jogellenes névigénylések elutasíthatósága" tárgyában hozott elvi állásfoglalását teljes egészében a http://www.domain.hu/domain/tt/elvi_allasfoglalasok/ea_08_2000.html olvashatja el.
    Prioritásos igény:
    Ha az igénylő jogosult prioritással igényelni a nevet és élni kíván ezzel a jogával, akkor a megrendelőlap mellé csatolni szükséges az aláírási címpéldányt és a (cég)bírósági bejegyzést igazoló végzés másolatát. Magánszemély csak akkor lehet jogosult prioritásra, ha bejegyzett (lajstromozott) védjegyoltalommal rendelkezik az adott karaktersorozatra. Ebben az esetben a védjegyokiratot és a hitelesítő nyilatkozatot szükséges csatolni az igényléshez. A Budapest nevet vagy arra utaló kifejezést tartalmazó domainek:Budapest Főváros Közgyűlésének rendelete szerint gazdasági, társadalmi, tudományos szervezetek, intézmények, jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok részére elnevezésükhöz, tevékenységük gyakorlásához vagy működésük folytatásához a Budapest, Budapesti, Buda, Budai, Pest, Pesti, Pest-Buda, Pest-Budai, Budapest Főváros, Budapest Fővárosi, Főváros, Fővárosi megjelölés, illetve név használata a Fővárosi Közgyűlés engedélyéhez kötött. (A rendelettel kapcsolatban részletes információt a http://www.domain.hu/domain/egyeb/egyeb_20030128_1.html oldalon talál.) Tehát ha a választott domainben szerepel a fenti kifejezések valamelyike és az igénylő nem magánszemély, akkor a Fővárosi Önkormányzat által hozott határozat másolatát kell csatolni, amelyben hozzájárul, hogy az igénylő saját nevére regisztrálja a domaint. Ha az igénylő magánszemély, ilyen határozatra nincs szükség.
    Hitelintézet, bank, takarékszövetkezet:
    Amennyiben a domain név tartalmazza a "hitelintézet", "bank", "takarék", "takarékszövetkezet" vagy "hitelszövetkezet" elnevezések valamelyikét, akkor a http://www.domain.hu/domain/egyeb/egyeb_20040202_2.html címen olvasható törvény értelmében PSZÁF igazolásra van szükség a regisztrációhoz.
    Biztosító:
    Amennyiben a domain név tartalmazza a "biztosító", "biztosítási alkusz", "egyes biztosítási ügynök", "többes biztosítási ügynök" vagy "biztosítási szaktanácsadó" elnevezések valamelyikét, akkor a http://www.domain.hu/domain/egyeb/egyeb_20040202_1.html címen olvasható törvény szerinti igazolás szükséges a regisztrációhoz.
  • Elegendő másolat, vagy eredetiben kell küldeni a dokumentumokat?
  • Jellemzően minden dokumentumot (megrendelőlap, aláírási címpéldány, igazoló nyilatkozat, névhasználati igazolás, cégbírósági végzés stb.) elfogadunk másolatként is, így ezeket lehet küldeni akár faxon vagy e-mail csatolmányként. Kivétel azonban az igénylőváltásnál a lemondó nyilatkozat. Ennek csak az eredeti példányát fogadhatjuk el, vagyis ezt csak postai úton juttathatják el hozzánk.
  • Jár-e e-mail cím a domainhez?
  • Miért nem tudom elmenteni a honlapom?
  • Amennyiben nem választott sablont, vagy nincs létrehozva menüponthoz rendelt tartalom, a honlapot nem tudja elmenteni.
  • Hogyan tudok menüponthoz tartalmat felvinni?
  • A menüpontok tartalma egyszerűen szerkeszthető. A tartalom felviteléhez első lépésként a szerkeszteni kívánt menüpontot egy legördülő mezőben ki kell választani. Majd a tartalom felviteléhez az Új cikk gombra kell kattintani. Fontos, hogy az elkészült tartalmat a mentés gombra kattintva el kell menteni. Amennyiben a felvitt tartalmat az előnézeti kép megtekintésekor megfelelőnek találja, a Ment és kiír gomb megnyomásával véglegesítheti.
  • Hogyan tudom módosítani a honlapom?
  • A honlap tartalmát a szerkesztést követően a mentés gombra kattintva lehet eltárolni, majd a honlap végleges módosítása előtt lehetőség van az előnézet gombra kattintva a szerkesztett oldal megtekintésére. A honlapon végzett módosítások véglegesítéséhez illetve törléséhez a Ment és kiír, valamint a Mégsem gombok használata szükséges. Amennyiben a felvitt tartalmat az előnézeti kép megtekintésekor megfelelőnek találja, a Ment és kiír gomb megnyomásával véglegesítheti. A Honlapja frissül, az új adatok megjelennek rajta. A honlapon végzett módosításokat a Mégsem gomb lenyomásával törölheti, ebben az esetben a honlapja tartalma nem frissül, a korábban lementett állapotnak megfelelően lesz látható.
  • Hány db menüpontot lehet létrehozni?
  • A GyH1 design esetén maximum 9 menüpont hozható létre, + a Képgaléria
    A GyH2 design esetén maximum 5 menüpont hozható létre, + a Képgaléria
  • Jelszó
  • Név, Cégnév
  • Telefon
  • E-mail cím
  • Kérdésem